Algemene ledenvergadering 28 maart 2020

Nijmegen , 11-3-2020

Beste JMC leden,

Als gevolg van de door de Nederlandse overheid uitgevaardigde aanbevelingen in verband met de heersende Corona virus (Covid-19) besmettingen heeft het bestuur van de JMC en overige Lochura’s vandaag besloten de Algemene Vergadering op zaterdag 28 maart 2020 niet door te laten gaan.

De Algemene Vergadering van JMC gaat dus niet door!

Vanzelfsprekend zal het bestuur van de JMC de Algemene vergadering later op een gunstig moment herplannen. Een optie is zaterdag 30 mei 2020 waar dan de Technische dag en Jaarvergadering als vanouds worden gecombineerd. Dit is echter geheel afhankelijk van de ontwikkelingen rond het Corona virus. Wij zullen op later tijdstip u daar over informeren.

Wij excuseren ons voor het ongemak.

Leest u als JMC lid dit bericht en uw E-mail adres is nog niet bij de JMC secretaris bekend , neem dan aub de moeite dit even door te geven aan onze secretaris. We kunnen u dan in de toekomst altijd persoonlijk op de hoogte houden. Het E-mail adres van onze secretaris Hans Koelewijn is: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Het bestuur van de JMC en overige Lonchura’s